23-05-2016 EKONOMİ

TSK 2016 YAN ÖDEME KARARNAMESİ

TSK 2016 Yan Ödeme Kararnamesi yayımlandı.

TSK 2016 YAN ÖDEME KARARNAMESİ

 

ONAYLANARAK BİRLİKLERE TAMİM EDİLEN ASKERİ PERSONEL 2016 YILI

YAN ÖDEME KARARNAMESİNE ULAŞMAK İÇİN BURAYA TIKLAYINIZ...!


Kaynak: PES24 ÖZEL HABER

HABERE YORUM YAZIN

Turgut aydoğan 17-05-2016 11:37

657 s.k. personel aynı görev yaptığımız halde bize hala eşit işe eşit ücret diye popilist politika güdülüyor. Her yıl zam oranı belirlenirken bu şekilde yaygara yapanlar yıl içinde inceden inceye sesiz bir şekilde TSK, zam yaparak TSK da görev yapan sivil memurlar şimdi sefil memura dönüştürdüler.

Hippokome 11-05-2016 18:39

Kardeşim bu kararname hazırlanırken Kuvvet Komutanlıklarının görüşü alınmıyor mu? Polis geçtiğimiz dönemde iyi seviyede zam aldı. Şimdi Jandarmaya veriliyor. Emniyet ve Jandarmanın idarecileri en düşük rütbeye kadar düşünürken neden diğer kuvvet komutaları aynı başarıyı gösteremiyor? Neden? Çok açık ortada. Onların başarısızlıklarının bedelini ezilen küçük rütbedeki personel ödüyor. Hükümeti suçlamak anlamsız. Asıl anlamsızlık bulunduğu konumun hakkını vermey

Dursun Kağan GÖKMEN 11-05-2016 06:30

90 dakikalık maç sonunda sırf başında MİLLİ kelimesi var diye milyonları verenler, alanlar vede hak ettiler diye alkış tutanlar! var bu ülkede. Bu vatan için canıyla , bedeninin bir parçasıyla hizmet etmiş olanlar vede hala hizmete devam edenlerde var bu ülkede. Aralarındaki tek fark birilerine milyonlar kepçeyle dağıtılırken diğerine ek tazminatına zam, maaşına % 5 zam vb. söylentilerle avutulmaları ve avutulan kesimin maaşımız şu kadar olacak , maaşım tahminen buna yükselecek vs. düşüncelerle avunmaları. Sonuçmu? biri 90 dakika sonunda sırf MİLLİ terlediğinden milyonlarına kavuşurken diğeri hala yaptığı görevde kanını akıtmaya devam etmekte nede olsa başka bir şey yapmıyor MİLLİ terlemenin yanında bu o kadarda önemli değil çünkü. Bu avunma ve avutulma yeter onlara. Bir baba yiğitte çıkıp MİLLİ aslanlara bu kadar para veriyorsunuz, görev yapan kedi köpeğe (herkesten ÖZÜR DİLİYORUM ama milli maçta oynayanlar aslan olunca bizlerede bu sıfatlar kalıyor diye düşünüyorum) kemik atmayın aslanlarımıza verdiğinizin yarısını verin yada verelim DEMİYOR, DİYEMİYOR nede olsa yaptığımız işin başında MİLLİ kelimesi yok yazık alınana, aldırılana, alınmayana, aldırılmayana... Haa bu avutulma ve avunma sonunda alınan dişe dokunuyormu bunuda bu yazıdan sonra siz düşünün. Birileri tarafından MİLLİ aslanların alacakları milyonları nasıl harcıyacakları düşünülürken avutulan diğerleri EVİME NASIL DÖNECEĞİM diye düşünür. Yine birileri tarafından MİLLİ aslanlara dağıtılacak pirimin miktarı tartışılıp düşünülürken diğerleri SÖZ KANUSU VATAN İSE GERİSİ TEFFARRUATTIR diye düşünür.

Cem kaya 11-05-2016 00:06

balon haber boşu boşuna yorum yapıp durmayın

Tlosmans 10-05-2016 23:15

Adil olmayan bir kararname. Hazırlayanları kınıyorum. Bu kararnameyi hazırlayanları, onayanları Allaha havale ediyorum. Bu kararnameyi hazırlayanlar galiba ilköğretim mezunu...

Neci fazil 10-05-2016 20:21

Personele gina gelmis artik zam yaptirmaya calismaktan kendi kendine zam yapmislar ;))

Ali gel 10-05-2016 14:25

yan ödeme kararnamesinde bedel olmaz, sadece gösterge olur tamamen yalan haber.

Murat 10-05-2016 10:37

Arkadaşlar yanlış algılıyorsunuz 480tl bi para yok verilmicek bu para ocak2016 da verildi önümüzdeki ay sadece zamları ve eflasyon farkını hesaplayın

Mustafa 10-05-2016 08:09

Bu zam bütün tsk personelini kapsamiyor sadece jandarmada görevli personelleri kapsıyor diğerleri avucunu yaladi yani

Fatih 10-05-2016 01:13

Balon haber , geçen seneki balon haberdeki rakamların ve çizelgenin aynısı . Ayrıca Sayın Başbakan Davutoğlu istifa ettiği için biriken kararnameler yeni Başbakanca onaylanacatır .

Oğuz Salkımtaş 10-05-2016 00:54

Ben Piyade sınıfına mensup bir Assubayım ve bu kararname bölük assubayı olana kadar beni hiç ilgilendirmiyor. Piyade sınıfında kaç tane komutanlık varda bana ücret ödesin bunlar. Başladığımdan beri takım assubayı olarak görev yapıyorum ve şuan hudut karakolundayım. Takım komutanı olarak asteğmen göndermişler benden fazla maaş alıyor ve benim yaptığım işin 10da 1 i kadar iş yapmıyor. Bu mudur eşit işe eşit ücret? Gözüm başkasının aldığı parada değil benim alamadığım parada. Terörse bende mücadele ediyorum, kaçakçılık yasadışı göçmen desen onunlada mücadele ediyorum. Benim hakkım bu kadar mı?

Ce ko 10-05-2016 00:05

Balon olmasın yine.. hayaller kurmayın bence resmi olarak görmeden

Fikret keleş 09-05-2016 23:18

Tüm çalışanlara (görevli olan sb.asb. uzm.j.uzm.erb.) 380 , 420 tl. Zam mıdır

Cemal can 09-05-2016 23:16

EMEKLİ UZM ERBAŞLARA BİŞEY YOKMU

Zekai çevik 09-05-2016 22:50

açıklamalar net deyil,anlaşılmıyor,bu artış kimleri kapsıyor,çalışanları mı,emeklileri mi yoksa herkesi mi.

Ünsal 09-05-2016 22:00

Öncelikle hayırlı olsun herkese benim anladığım komutanlık yapan JANDARMA uzman erbaş lara 72 ₺ ve tüm JANDARMA uzman erbaşlara 480₺ yanlışım varsa düzeltin lütfen

DİĞER EKONOMİ HABERLERİ
Köşe Yazarları
Çok Okunan Haberler
Namaz Vakitleri